hej hej alla där hemma.

tankte bara jag skulle beratta att det ar ca 35 grader I SKUGGAN har, har nog alldrig svettats sa mkt som jag gor har men men vad kan man klaga pa nar man e i paradiset. det e som sagt bara bra har har massa jobb o det e riktigt kul men nu sista veckan blir det mkt lugnare for det gar over pa sommar sasong nu sa da minskar allt betydligt. Jag har blivit expert pa o hjalpa alla som behover en lakare eller om dom rakat ut for en olycka. Fick veckans applad for att jag har varit ute och halsat pa en man som krachade med en moped. Det e alltid roligt att bli belonad nar man gor nogot bra.  Men sen e det ju  manga har som inte tanker pa att solen ar stark och att det finns massa mygg. Sen ar det den vanligt turist magen man far skicka till lakaren men jag ar ju nu som sagt expert pa detta haha.

Har handlat alldeles for mkt saker sa det blir allt att aka o kopa en vaska till innan jag aker har ifran den 14/4 skall bli kul att aka till rhodos over sommaren.

Tankte jag lagger in lite mer bilder oxa sa ni kan bli avundsjuka igen haha

image16
image17
image18image19image20

Har e nagra bilder men kolla pa den nast sista. ser ni vem det forestaller?? on ser ut som en seriefigur haha tog ett tag innan jag sjalv sag edt haha.

maste sluta nu skall jobba igen

massa kramar Elin


Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma sen 15

Åh, vad mysiga bilder :)

2008-04-07 @ 10:18:24
URL: http://fryc.blogg.se
Postat av: Victor

Vilken jävla figur! Blir tokig!!!!

2008-04-07 @ 16:46:38
URL: http://rent-a-midget.com
Postat av: Mamma

Jag ser ingenting ...
Inte finns det väl några som solar för mkt eller blir myggbitna....
Puss

2008-04-07 @ 16:54:02
Postat av: Anna

Haha jag ser! Det är rätt sött faktiskt... =) Och det var väl visst nån som själv hade solat för mycket? :P Men det vet ju Victor allt om också... Har precis varit och sett rysk opera, det är jäkligt långt ifrån Thailand det! :p

kramkram!

2008-04-09 @ 23:18:38
URL: http://rosablommigt.blogspot.com
Postat av: Victor

JAG SER DET NU! *DREEEEEEEEEEWL*

2008-04-10 @ 18:40:39
URL: http://rent-a-midget.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0