Kallt.

man tycker ju att när man e på Rhodos och i grekland så skall det vara varmt men neeej det e det inte kan jag tala om för er. Jag tycker att här e det svin kallt, och jag har långbyxor på mig hela tiden även när jag jobbar. Senså skall det ju vara sol men det e det inte heller för häromdagen när vi stod på flygplatsen io jobbade så öste regnet ner och hade lite uppehål på kvällen. Men sen under hela natten regnade det igen och på morgonen va det nog nån som gjort gudarna arga. Det åskade och blixtrade som bara detn. Trodde nästan att fönstrerna skulle spricka av att det lät så mycket men det gjorde det ju inte.

Annars händer det inte så mycket här. Det e massa nya saker jag skall lära mig men det blir bara bra sen efter ett tag o även när man börjar kunna allt. Det e ju en hel ö jag måste lära mig o det e ganska mycket saker som finns här. Men på kvällarna har vi bekantat oss med en del restauranger och en del nattklubbar. Det finns ju en bargata här där allt e samlat men jag e faktiskt ofta för trött för att gå dit o sen e det ju så förbannat kallt att man inte orkar.

Det e konstigt man e trött i värmen men man e minst lika trött i kylan oxå. Vad skall man göra det finns inget bra säött att vara på.
 Ha det bra och på återseende. Kramar Elin

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej lilla Elin.
Tänk att det aldrig kan vara lagom ! Antingen för varmt eller för kallt, usch ja . Här har vi set gott o varmt men det blåser en del . Imorgon tar jag Säfflebussen ner till Köpenhamn där Pappa är o på kvällen ska vi ut o äta med Mia o Hans som tyckte det lät så trevligt med K-hamn så de åker oxå ner imorgon , kul .Sen åker vi ner till Farfar .
Kramis ;-)

2008-04-29 @ 19:12:45
Postat av: jonna

Just nu hade jag också velat ha kallt och regnigt...men nu är det sol och följaktligen en väldans massa pollen...suck :)En snorig jonna med andra ord!!

Har tänkt väldigt mycket på dig och det är verkligen tomt utan Elin!!

Masssa kramar till en toppentjej!!

2008-04-30 @ 08:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0