Birthday!!!!

Hej alla dar hemma.
Sorry att jag inte skrivit pa ett tag men eftersom jag inte har internet pa mitt rum blir det lite svart att hinna med. Det ar full rulle hela tiden har nere. Mycket jobb men aven siesta pa dagarna sa man hinner vila upp sig. Men det e hur kul som helst.

Jaha vad har jag da gjort det vet jag knapt sjalv men jag hangde med malin i en vecka ungefar innan hon o kristoffer akte hem efter deras lang resa ju. det va jatte mysigt vi va pa stranden o badade nastan varje dag o sen va vi ute o drack massas ol pa konstiga stallen. maste erkanna att det blev lite tomt nar hon akte far da hade jag ingen o hanga pa stranden med men men jag klarar mig anda hinner sova pa den tiden istallet. For man e sjukt trott hela tiden och det e ju varmen som gar det.

just nu e jag i malaysia pa penang. Vi ar 6 st som e har pa visumresa o det e riktigt roligt att fa lite ombyte o speciellt pa min fodelsedag for det innebar ju att jag e ledig da sa det e bra men det blir dyrt. For det finns massa shopping har ju sa det e ganska farligt. Men sa roligt.

Hur har ni det dar hemma alla??? Har ju inte hort sa mkt fran nan men jag far bara hoppas att det e bara bra.

Jag skall forsoka lagga in lite bilder men det e svart for datorerna e valdigt langsamma sa det tar typ en timma for en bild men skall se om jag kan lana sannas o lagga upp nagra.

Tills nasta gang ha det sa himla bra sa hors vi nar vi hors.

Massa kramar pa er...

Kommentarer
Postat av: jonna

ELIN!!! Jag vill också drickaöl på konstiga ställen och hänga på stranden med dig!! Tro inget annat!!! Försökte ringa och gratta dig igår men kom bara till en (troligtvis) thailändsk röst...varpå en mer förståelig engelsk röst förklarade att numret inte var available just då...buhuuu..jag vill ju prata med dig!! Har hört att det finns skvaller också ;) Kan dela med mig av lite skvaller här hemifrån. Jag är förkyld. Christopher också. Har varit det i en vecka nu. Jag ska läsa en 700 sidor lång bok om europarätt tills på måndag. Min näsa är fnasig. Aah, det var väl ungefär det. Joo, nu vet jag, vi ska åka till stenungsund imorgon. Kan du tänka dig, vilket äventyr :P Så som du förstår missar du ingenting här hemma. Förutom att jag hade velat fika med dig!!!! Varje dag helst. Fyy vad långt borta du är... Har skrivit det förr och skriver det igen...LÄGG UPP LITE BILDER!! Nej förresten, lägg upp mycket bilder!! Tänk på att vi ska ha något kul för oss här hemma :) Nu ska jag äta lite spaghetti och köttfärssås. Tänker på dig!! Och vad har du för adress?? KRAMAR I MÄNGDER!!! /Jonna

2008-02-20 @ 21:22:33
Postat av: Mamma

Låter härligt med all sol men ta det försiktigt ! Huden är skör efter det att du brände dig så hårt sist.
Puss o kram lilla gumman.

2008-02-25 @ 17:01:26
Postat av: jonna

ELIN!! Skriv mer!! Jag kommer nog inte kunna ringa så ofta, fick min mobilräkning för när jag ringde sist...170:- för sex minuter!! Inte coolt för studentekonomin!! Men jag tänker på dig massor! Önskar jag kunde komma o hälsa på!! Hur har du det? Hur går jobbet, vad gör du om dagarna?? Och bilder hade varit trevligt :) Massa kramar från ett blåsigt men lite soligt göteborg

2008-03-06 @ 15:00:48
Postat av: Anna

Hej
Sorry att jag inte har varit här inne å kollat... Å grattis på födelsedagen... Bättre sent än aldrig... Eller? Hoppas att du har det bra å drick inte för mycket öl, men om du ändå ska dricka kan du väl göra det för mig med... Kom hem från fjällen igår, har varit asgött med lite brädåkning å sol... I alla fall när man e van vid vädret här hemma... Ha de bra å ta det lungt! Nu ska jag gå ut med hunden... Kram kram

2008-03-10 @ 16:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0