Thailand!!!

Jaha da var jag framme. har varit i nagra dagar nu och hunnit landa. Har e det sjukt varmt, ca 28 grader pa kvallen och runt en 30-35 grader pa dagarna sa jag svettas som en gris. Det va en laaang resa ner men den gick bara bra, fast det va sjukt sma saten pa planet. men nar jag val va framme fick jag del en smarre chock av varmen och sen av all trafik. Dom kor som darar har sa man korsar vagen med egen risk..... Jag bor pa ett hotell och har ett stort eget rum som e helt ok och det finns engenlska tv kanaler pa tv dar det gar massa filmer pa kvallarna;)

Jag har varit pa massa utflykter och ridit elefant i djungeln och da satt jag framme pa huvudet sjukt laskigt men riktigt roligt.

Sorry att jag inte skrivit tidigare men har inte hunnit eller orkat for den trevliga jetlag som jag har. men det borjar ga over sa det blir nog bra. hinner inte skriva mer nu for jag har ingen mer tid kvar men jag lovar att jag skall uppdatera er snart igen och da mer detaljerat jag lovar. aterkommer aven med adress o sa via mail.

Puss pa er alla och hoppas ni har det bra hemma i kylan. sjalv skall jag ut o kaka mat nu pa en tappas restaurang.  Kramar o pussar igen

Kommentarer
Postat av: Victor

Woah!
Sjukt nice att se att du lever, det är allt att man varit lite orolig att du typ tappat bort dig i crocs-djungeln!
Tapas? Ryser bara namnet!
Hope you have the best time ever cuz you're the best of you!
1
Victor

2008-01-29 @ 17:24:13
URL: http://illstylezz.com
Postat av: Anna

Ja med tanke på antalet crocs vi såg på Landvetter blir man lite orolig att de ska börja attackera eller nåt. Jag vill också rida elefant i djungeln! Här är det grått och regnigt och blåsigt som fan, precis som vanligt. Fast solen var här typ några timmar igår! Fuckin amazing. Skriv mer så fort du får tid! Kramkram

2008-01-29 @ 17:40:48
URL: http://rosablommigt.blogspot.com
Postat av: mamma

Hej lilla gumman . Kul att det är bra med allt . Vet inte jag om det lockar mig så mkt att rida på elefant o att ha en ödla på rummet...Njae då är det bättre att ha ett stort svart hårigt djur i sängen
och som smutsar ner överallt!
Puss , puss Mamma

2008-01-31 @ 13:10:33
Postat av: jonna

Hej gumms!!

Vad roligt att äntligen höra från dig!! Du måste ringa någon dag eller maila ditt nummer som ringer jag!!

Här hemma är det full storm igen...höll på att blåsa bort på väg hem från skolan. Så nu är frågan om vi ens kommer iväg till fredrikshamn den här helgen :)

Verkar underbart i thailand!!! Vill också rida på elefant och få värme!!!

Tänker på dig!! Nu ska vi köpa thaimat :)

Miss you! KRAMAR Jonna

2008-01-31 @ 16:55:04
Postat av: jonna

förresten, lägg upp bilder snart!!!!

2008-01-31 @ 16:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0