Elin e sjuk.

Jaha så har man gått o blivit svin sjuk då. E så förkyld att det finns inte. Inte roligt alls. Jag va o jobbade på flygplatsen igår o det va inte lätt va helt slut o mådde skit så jag fick allt lov till o ta en ledig dag idag. Detta gör jag ju nästan aldrig. det sklal ju mycket till för att jag skall bli sjuk o sjukskriva mig men det va nog bra at jag gjorde det. Mår inte als hundra idag. Sen äter jag antibiotika för att få bort nån bakterie som är helt ofarlig men det kan vara bra att få bort den. Och med denna antibiotikan som jag äter får man inte vara i solen på dom tre veckorna som jag skall äta den o det e ju roligt när man skall hem om 4. Så det blir o sola ordentligt den sista veckan. Men annars e allt bra. Jobbet flyter på och jag skall från o med tisdag gå över til o vara Golare. Det innerbär att jag sitter på Guide online, en telefon tjänst som vi har och svarar på alla möjliga frågor som kan dyka upp. Det skall bli roligt o göra nåt annat, börjar ju bli ganska trött på det annars. Annars så har jag varit o studdat en av våra utflyckter som vi har. den heter en dag på havet o den gick ut på att man solade o badade hela dagen på en båt riktigt najs va det. Badade massor av gånger hur skönt som helst när det e 30 grader i solen typ om inte varmare.

Sen hade vi kick off i veckan oxå. Det va roligt det med. Så det har varit en ganska lugn vecka men det e skönt de med.

Hoppas allt e bra där hemma och nu e det bara 28 dagar kvar till jag komer till götet. Det skall bli najs. Saknar er alla där hemma massor.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Men att vara sjuk är väl inte kul! :( Hoppas du blir bättre snart! Här är varmt varmt varmt! Men igår blev det premiärbad i havet! Nu längtar man till Lysekil, som fasen! Ska bli jättekul att du kommer snart! kramkram

2008-06-03 @ 10:04:30
URL: http://rosablommigt.blogspot.com
Postat av: Mamma

Stackare dig , ta det lugnt o vila o var inomhus så du inte gör nåt dumt i solen så det blir värre .

Här längtar vi alla till havet när luften står stilla i värmen .Ska imorgon till Rörö , vem vet jag kanske badar ?! Längtar tills du kommer hem.

Puss o kram

2008-06-04 @ 15:24:27
Postat av: Anonym

Hoppas du mår bättre nu!

Å att ni har det fantastiskt i Greklandet. Kramen

2008-06-09 @ 12:21:26
Postat av: Isabelle

Det hände ngt wierd med ovanstående. Nu bör iaf bloggadressen va me =)

2008-06-09 @ 12:22:30
URL: http://bella82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0