Jaha då ...

Jaha då sitter man här i receptionen på Royal apartments i Rhodos Town och surfar i receptionen. Det är nämligen bara här vi har internet där vi bor. Det va meningen först att vi kulle få det till våra rum men tydligen så är det för tjocka väggar så att signalen inte går igenom. Det blev med andra ord alldeles för dyrt att dra in det till våra rum. Men det e ganska najs att man inte behöver gå så långt för att kolla internet i alla fall.

Jag skrev ett inlägg för några dagarsen men det blev nåt fel med det så det publicerades inte och sen har jagf inte kunnat gå in på min blogg o skriva för det har varit nåt med sidan. Men jag tänkte att jag skall kompensera med att lägga upp lite bilder här oxå. För er som inte har face skall ju oxå kunna se vad jag gör. Men det kommer en salig blandning av min tid här på Rhodos nedan.



None


ok det blev två bilder för sen så sket det sig med programmet som man lägger upp bilder med. Jag e ju inte riktigt känd för att ha det bästa tålamodet heller. men jag skall försöka igen jag lovar.

Men nu e det ju så att jag måste tillbaka till verkligheten och gå o lägga mig eftersom jag börjar tidigt imon. Va nära att försova mig i morse. Vi skulle gå till jobbet vid 08.30 och jag vaknade 08.26!!!!!! riktigt bra, men det va bara o slänga på sig kläderna och gå, Tror att vi gikc härifrån 08.35 så det va bra jobbat. Skulle ju ha HT i morse och vi skulle vara där tidigare bara för att äta frukost. emn det va inga problem. Hade gott om tid ju. Hehe tur att jag inte tar så lång tid på mig på morgonen då:)

Så e det dax att sova för att vara på GOL imorgon mellan 8-12 sen siesta till 16 och sen e det GOL igen till kl20. Sen så har dom andra varit ute och kollat på fotboll. Men hoppas ni har det bra saknar er massor. Massa kramar från rhodos!!!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

"Sen så har dom"... vaddå???

Lägger till dig på msn om en stund sweetie så får vi bara hoppas att vi är där samtidigt nångång =)

Tänkt ngt mer på vintersäsongen? 7 veckor till sökning nu (eller ngt sånt). Jag ser fram emot vintern massor, Portugal i mitt hjärta men långt bort från... vill jag. Ska ju söka med Mikaela är tanken så det blir najs =)

Härligt att läsa att du har det bra!!!

2008-06-11 @ 15:06:21
URL: http://bella82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0