17 Maj, norges nationaldag!!

Idag har vi firat norges nationaldag här på rhodos med ett tåg som gick genom centrala Rhodos stad. det va riktigt najs. Vi från fritte va såklart först och hade störst flagga. Det va ganska många som hängde med på vårat tåg från Thown hall till Norske baren. En riktig trevlig dag faxtiskt.

Sen har det ju varit strejk här i grekland med några lastbilschaförer eller nåt, skit samma det kommer inga varor till dom stora butikerna. Sen hjälper inte saken till att grekerna rustar upp som om det vore krig. Alltså kontentan av detta är att det finns ingen mat på tex Lidl som är det billigaste utan vill man ha något får man handla i dom små affärerna men detta e ju skit dyrt så då e det nästan billigare att äta ute.

Imorgon så skall vi ut till flygplatsen hela dagen jag har dock tur att bara ha det på kvällen så det e skönt. Men jag e ju ansvarig till sista flyget kommit så det blir ganska sent man kommer hem  och upp hyfsat tidigt på måndag. Men men det e inte hela världen man överlever ändå.

Vädret börjar bli lite bättre här nere nu så det e lite varmare faktiskt så jag skall nog lyckas med att vara ganska brun tills jag kommer hem haha.

Nä nu skall jag fortsätta jobba för att snart få gå hem och käka mat o kolla på film.

Kramkramkram

Kommentarer
Postat av: jonna

Hellu darling!

Fick ditt sms igår! Ska prova med numret ikväll! Härligt med tåg genom rhodos...och vilka underbara bilder du har lagt upp!!!

Tiden går sjukt fort!! Snart ses vi och myser!!!

KRAM

2008-05-18 @ 16:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0