En helt vanlig dag.

Jaha jag vill börja med o tacka för inläggen det e roligt och läsa ska jag säga. Sen angående bilder det kommer att komma upp på facebook ikväll jag skall försöka fixa det. Har komit fram till att denna sida inte e så himla bra med bilder det tar så mkt plats så det e bättre med face. Men håll er till tåls det kommer att vara enklare här än i thailand eftersom här finns det internett cafeer som har gratis uppkopling. Så det e najs.

Bara så att alla vet så kommer jag till sverige och Göteborg på semester den 29 juni och stannar tills den 13 juli. så då blir det Party och en massa fika. Skall bli riktigt najs att komma till götet igen. För er som jobbar på HK i sommar räkna med ett besök av mig och om ni har åkbiljetter över tar jag gärna några. Känns as konstigt att inte vara på Hk i sommar kommer sakna servettvikning och att åka balder (ööööhhhh not, kanske bara balder, hehe) Nej jag har fullt upp här på Rhodos med att instalera mig i mitt nya hem och sen har jag ett eget område som jag är ansvarig för o där e det massor att fixa. Men det e hur kul som helst här gillar jobbet mer o mer för varje dag. Enda nackdelen är ju att det är piss dyrt i grekland speciellt för oss reseledare och speciellt för oss som kommer från thailand så det e lite svårt. Jag får nog helt enkelt sluta röka för det e för dyrt, men men det löser sig alltid.

Jag skulle tro att jag är här till slutet av september i alla fall beror lite på vilken destination jag väljer till nästa säsong men för alla er som vill komma o hälsa på hör av er tidigare så skall jag kolla vad det finns. Men det hade verkligen varit riktigt roligt med besök!!!! Ni alla får ta och se till så att vi kan ses när jag e hemma på besök i sverige det va ju ett tag sen jag såg alla. Det e ju bara Malin jag sprang på i Thailand och även Linus, men alla andra saknar jag massor. Hoppas ni har en bra vår och att sommaren blir bra så syns vi när jag kommer hem men skriv gärna mer och glöm inte kolla Facebook!!!!!

Massa kramar Elin

Kommentarer
Postat av: Victor

Kanske helt enkelt är så att ingen vill träffa dig? ^^

Så du är ansvarig för ett område nu? Vad menas med det, att du går runt och leker Gestapo eller bestämmer du över Stavros och Souvlaki? Over and out fjölpärsk

2008-05-10 @ 13:25:57
URL: http://rent-a-midget.com
Postat av: Farfar o Fia

Hej Elin,
kul att läsa om dina äventyr i Thailand och pa Rhodos. Farfar hälsar att det är ett kort pa väg med posten till dig. Hoppas att du fortsätter att ha kul och trivs med jobbet i Grekland.
Jag (Fia) är i Oldenburg och hälsar pa över pingsthelgen. Var pa stranden i dag och njöt av solen och havet.
Manga kramar, hälsningar fran Fia och Farfar

2008-05-11 @ 18:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0