Sol sol och åter sol.

Idag har det varit sol och jätte fint väder. Så jag har faktiskt på min siesta legat på vårat grekiska tak o solat. Det har varit riktigt najs men som jag alltid gör så solar jag ju bara ena sdan så nu e jag riktigt svart på ryggen men kritvit typ på framsidan. Smart elin!!!! men men det gämnar ut sig imon när jag skall vara ledig o då hade jag tänkt att sola ordentligt.

Men nu sitter jag på ett internet cafe och dricker en latte och skall snart bege mig hem igen för att åka iväg på min utflykt som jag skall hålla. Den blir lite konstig eftersom det är en blandad buss. Det e både svenskar finnar o holländare på bussen så den blir trespråkig. Hehe men det blir nog najs.


Ha det bäst alla så hörs vi.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är väl bra att lära sig både finska o holländska,,,he ,he . Här har vi det varmt o skönt o har suttit ute o solat på terrassen . Vi har även grillat en del , gott . Saknar dig .
Puss

2008-05-06 @ 23:07:19
Postat av: Victor

paljon lunta mutta ei taskulamppua, dvs mycket snö men ingen ficklampa, på FINSKA. Det är något du borde kunna. Här hemma är det pollen, lite pollen sen så är det ju pollen. Ganska trevligt att slippa det hoppas jag! Roger över roger ut

2008-05-07 @ 12:38:56
URL: http://rent-a-midget.com
Postat av: Frida

Hej på dej elin!
Hur e läget i grekland? jag gissar på gött:)
Jag, Tessan o Max har en liten idè. Hur länge är du på rhodos? I september oxå..? Kanske blev en sväng ner o hälsa på iaf (om vi alla får ledigt av harry)
ha d bra så hörs vi
P&K

2008-05-07 @ 20:25:49
URL: http://princessfrida.blogg.se
Postat av: Frida

Bilder hade vart skoj;) annars är du bra på att skriva!
kram

2008-05-07 @ 20:29:53
Postat av: jonna

Hello darling!

Börjar det bli riktigt varmt o gött på rhodos nu? Hur går det med språk o grejer? Hur är ditt boende? Mer skvaller och mer bilder!! SAKNAR DIG!!!

2008-05-08 @ 14:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0